فر پیتزا خانگی حیران

  4  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : محصولات حیران
فروشنده :
گروه تولیدی حیران
زمان تحویل:
1 روز تهران 3 روز شهرستان
۵,۷۹۰,۰۰۰ تومان
معرفی اجمالی محصول

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا نیاز به یک فر پیتزا خانگی را در منزل خود حس کرده اید. وسیله ای که بتوان با استفاده از آن انواع پیتزا، مرغ سوخاری، ماهی و ... را در طبیعت، مسافرت، منزل و یا حتی در فست فودی های کوچک در کوتاه ترین زمان آماده کنید. فری که می خواهیم به شما معرفی کنیم می تواند تمامی نیازهای شما را برای داشتن یک فر کوچک و پرکاربرد برطرف کند. تنها کافیست در گوگل نام فر پیتزای حیران را سرچ کنید و این محصول پرطرفدار را با مناسب ترین قیمت از تولیدی حیران خریداری کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09190035919 تماس بگیرید
 

فر پیتزا خانگی

فر پیتزا خانگی قابل استفاده در آپارتمان و مسافرتی می باشد که می توانید آن را حمل کنید. با کمترین قیمت، فر پیتزای تنوری خانگی خود را سفارش دهید. شاید خرید فر پیتزا خانگی را شما هم در سر داشته باشید. محصولی جمع و جور که بتوانید در هر مکانی که خواستید پیتزای مورد نظر خود را بپزید. بسیاری از علاقه مندان به آشپزی نیاز به وسایلی دارند که با استفاده از آن بتوانند پیتزا و یا حتی مرغ سوخاری مخصوص به خود را در کوتاه ترین زمان آماده کنند. با خرید یک فر پیتزا خانگی حیران می توانید به این رویا رنگ واقعیت بپاشید. فر پیتزا پز خانگی تمامی انتظارات شما را برای پخت یک پیتزای خانگی خوشمزه برآورده می کند.
 

قیمت فر پیتزا خانگی

 

فر پیتزا مدل خانگی یک وسیله کاربردی است که برای پخت انواع پیتزا، کیک و کلوچه، مرغ سوخاری و ... می توانید از آن استفاده کنید. این فر با ابعاد مناسبی که دارد به راحتی می تواند روی کابینت اشپزخانه شما قرار بگیرد و یا اینکه یکی از وسایل سفر به کوه و جنگل باشد. با وجود این فر در کمتر از یک دقیقه می توانید پیتزای مورد نظر خود را آماده کنید. برای دریافت مشاوره خرید و یا دریافت قیمت فر پیتزا خانگی مدل حیران می توانید با شماره 09190035919 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.
 

فر پیتزا ناپولی

 

یکی از بهترین فرهایی که می توانید برای منزل و یا محیط کاری خود استفاده کنید فر پیتزا ایتالیایی ناپولی می باشد. این فر که بسیاری از افراد آن را با نام فر پیتزا ناپولیتن می شناسند یک مدل تنوری از فر می باشد که به صورت رومیزی ساخته می شود. برای آماده کردن پیتزا درون این فر اشپز پیتزا را روی پارو قرار می دهد و آن را درون فر می گذارد. با این فر می توانید در کمتر از یک دقیقه پیتزای مورد نظر خود را آماده کنید. در فر پیتزا ناپولی علاوه بر پیتزا می توانید انواع جوجه و مرغ سوخاری را نیز آماده کنید. برای خرید فر پیتزا ایتالیایی ناپولی می توانید به مجموعه حیران مراجعه کنید.
 

فر پیتزا ناپولیتن


فر پیتزا ناپولیتن از جمله فرهای فست فودی می باشد که زمینه پخت پیتزاهای ایتالیایی را برای شما فراهم می کند. با این فر می توانید پیتزای اصیل ایتالیایی را با کیفیت بالا و طعم عالی فراهم کنید. پیتزا یکی از محبوب ترین فست فودی های دنیاست که طرفداران زیادی دارد. این غذای محبوب در صورتی که به درستی طبخ نشود و یا خشومزه نباشد نارضایتی مشتریان را به همراه خواهد داشت. برای شمایی که یک فست فودی دارید قطعا داشتن یک فر پیتزا ناپولیتن جزو نیازها می باشد. 

فر پیتزا ناپولیتن مدل تنوری یکی از انواع فر پیتزا می باشد که در تولیدی حیران طراحی، تولید و عرضه می شود. این فر ابعاد کوچکی دارد و سرعت بالایی که در طبخ پیتزا دارد گزینه ای مناسب حتی برای فست فودی های شلوغ است. با فر پیتزا ناپولیتن حیران می توانید در هر دقیقه یک پیتزا آماده کنید. نمای این فر از استیل است و داخل آن از سنگ نسوز فر پیتزا استفاده شده است. 

این فر وزن زیادی ندارد و در عین حال فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند بهترین راه برای جذب مشتری این است که پیتزای آن ها را نزد خودشان آماده کنید. با فر پیتزا ناپولیتن می توانید این ایده را پیاده سازی کنید. برای خرید، سفارش و یا دریافت قیمت فر پیتزا ناپولیتن همین حالا می توانید از طریق سایت اقدام کنید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

فر پیتزا خانگی حیران

 
تنور پیتزای خانگی حیران یک محصول ایده آل برای پخت سریع انواع پیتزا سنگی، انواع غذا و نان می باشد. با داشتن این فر پیتزا خانگی میتوانید در ویلا، جنگل، کویر ،حیاط، پشت بام وهر جای غیر مسقف و بسته، بهترین پیتزا در کمترین زمان ممکن را بپزید و اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید. بدنه فر پیتزا کوچک رومیزی به صورت دوجداره از جنس استیل و با پوشش میانی پشم سنگ عایق بندی شده است، علاوه بر زیبایی ظاهری فر بدنه ان در مقابل حرارت مقاوم میباشد. حمل این فر پیتزای کوچک به دلیل اندازه کوچک و مناسب و داشتن کاور بسیار اسان میباشد، به صورتی که در صندوق عقب ماشین نیز می توان آن را حمل کرد.
شما میتوانید با تعویض سوزنی، فر پیتزای رومیزی را هم با گاز شهری و هم با گاز مایع (پیکنیک و کپسول) روشن کنید.
مصرف فر پیتزا خیلی پایین بوده و شما با یکبار شارژ مخزن 2 کیلویی (پیکنیک) میتوانید بیشتر از 4 بار از آن استفاده کنید. مجموعه این فر جذاب کوچک دارای کاور با کیفیت و ضخیم برزنتی برای حمل راحت فر و محافظ از آن و همچنین یک عدد پارو ویک عدد تخته پیتزا برای برداشتن و گذاشتن غذا و پیتزا در داخل فر، سوزن گاز مایع وگاز شهری و همچنین آچار مخصوص سوزن برای تعویض سوزن ها، درب فر برای مغز پخت غذا و گرم کردن فر هنگام روشن کردن و دفترچه راهنما که شامل طرز نصب و راه اندازی و نحوه صحیح استفاده از فر را اموزش میدهد، میباشد.

 

فر پیتزا کوچک

 
یکی از دغدغه های اصلی کسانی که به مسافرت و کمپ علاقه مند هستند داشتن تجهیزاتی کوچک و جمع و جور می باشد تا بتوانند یک شب رویایی را کنار دوستان و یا خانواده خود داشته باشند. سفارش پیتزا در کمپ و دور از شهر قابل انجام نیست بنابراین می بایست خودتان اقدام به پخت یک پیتزای خوشمزه نمایید. اما این کار نیازمند یک فر پیتزا کوچک قابل حمل می باشد که بتوانید آن را به هر جایی که خواستید ببرید. حیران این مشکل را برای شما حل کرده است. برای داشتن یک فر پیتزای قابل حمل و کوچک تنها کافیست فر پیتزا خانگی حیران را از وب سایت حیران سفارش دهید. با کمترین هزینه می توانید بهترین شب های کمپ را در آفرود برای خود رقم بزنید.
 

فر پیتزا آپارتمانی

 
داشتن تجهیزات مدرن صنعتی در ابعاد کوچک مورد علاقه کسانی است که یک تراس مناسب برای قرار دادن آن دارند. در کنار داشتن یک کباب پز زغالی می توانید یک فر پیتزا خانگی نیز قرار دهید و برخی از شب های خود را فست فودی کنید. اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان یک پیتزا برای خود آماده کنید فر پیتزا آپارتمانی حیران را به شما معرفی می کنیم. این فر ابعاد کوچکی دارد و قابل حمل می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید یک فر پیتزا آپارتمامی جمع و جور همین حالا به حیران مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.
 

تنور پیتزا خانگی

 
اگر شما نیز معتقدید که مزه پیتزایی که در تنور پخته شده خوشمزه تر است حتما به دنبال یک تنور پیتزا خانگی بوده اید که در منزل بتوانید پیتزای مخصوص خود را درست کنید. فر پیتزا اصولا به صورت صنعتی با ابعاد بزرگ ساخته می شود و در رستوران ها استفاده می شود. تا چندین سال گذشته فر پیتزایی در ابعاد کوچک برای استفاده در منازل وجود نداشت. اما خوشبختانه حیران این مشکل را حل کرده است. تنور پیتزا خانگی را می توانید هر جایی که بخواهید با خود حمل کنید و پیتزای خوشمزه خود را در یک دقیقه آماده کنید. برای خرید این محصول و یا دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.
 

تنور پیتزا گازی


برای ارائه یک پیتزای اصیل می بایست یک تنور پیتزای گازی داشته باشید که در هر مکانی که می خواهید خانه، طبیعت، سفر و حتی محیط کار بتوانید از آن استفاده کنید. پخت پیتزا یک هنر است و تنور پیتزا گازی وسیله کار یک هنرمند می باشد. اگر می خواهید یک پیتزای عالی با پخت یکسان داشته باشید که بدون نیاز به شیر گاز بتوان از آن استفاده کرد از تنور گازی می توانید استفاده کنید. برای مشاهده قیمت تنور پیتزا گازی می توانید به تولیدی حیران مراجعه کنید.
 

تنور پیتزا ایتالیایی


داشتن یک تنور پیتزا ایتالیایی که بتوانید با آن انواع پیتزا و دیگر غذاهای لذیذ را بپزید یک لذت تمام عیار است. این تنور یکی از تجهیزاتی است که در همه جا استفاده می شود و تنها محدود به منزل نیست. هر کجا که می خواهید سفر کنید ولی تنور پیتزا ایتالیایی خود را فراموش نکنید. قیمت تنور پیتزا ایتالیایی حیران بسیار مناسب است و می توانید با کمترین هزینه یک تنور بسیار عالی داشته باشید.
 

تنور پیتزا ناپولیتن


اگر نمی دانید پیتزا ناپولیتن چیست حتما سری به بخش وبلاگ حیران بزنید. این پیتزا در میان مشتریان پایه ثابت فست فودی بسیار محبوب است. اما برای پخت این پیتزا نیاز به تنور پیتزا ناپولیتن خواهید داشت. تولیدی حیران این مشکل را برای علاقه مندان به این پیتزا حل کرده است. اگر فست فودی دارید و یا در محیط کار و یا منزل خود می خواهید یک تنور پیتزا ناپولیتن جمع و جور داشته باشید همین حالا می توانید از سایت حیران سفارش خود را ثبت کنید.
 

پیتزا پز گازی خانگی


پیتزا پز گازی خانگی وسیله ای است که جای زیادی را اشغال نمی کند، کار با آن آسان است و در عین حال می توانید در کمترین زمان یک پیتزای خوشمزه را درست کنید. برخلاف بسیاری از تنورهای پیتزا که حداقل 10 دقیقه زمان برای طبخ پیتزا نیاز دارند این پیتزا پز گازی خانگی تنها به یک دقیقه زمان برای پخت نیاز دارد. بنابراین در سرعت بالایی می توانید غذای مورد نظر خود را آماده کنید. کار با این پیتزا پز خانگی بسیار راحت است. برای مشاهده قیمت پیتزا پز خانگی گازی می توانید به تولیدی حیران مراجعه کنید.
 

قیمت تنور پیتزا ایتالیایی


برای ارائه یک پیتزای اصیل ایتالیایی با ظاهری زیبا و جذاب، داشتن یک تنور پیتزا ایتالیایی با نمای شیک و سنتی به سبک ایتالیایی می تواند برای مشتریان جذاب باشد. این تنور از جمله وسایل و تجهیزاتی است که می تواند در تهیه یک پیتزای خوب و دلچسب به شما کمک کند. از این وسیله می توانید در فست فودی های کوچک نیز استفاده کنید. قیمت تنور پیتزا ایتالیایی را می توانید در سایت حیران مشاهده کنید.
 

فر پیتزا سنگی


فر پیتزا سنگی یا تنوری نوعی فر می باشد که برای پخت پیتزا گرما به تمامی سطح تنور به صورت یکنواخت پخش می شود. بهترین پیتزایی که می توان پخت تا طعمی عالی داشته باشد درون فر پیتزا سنگی می باشد. به منظور پخت پیتزا بدین صورت لازم است که فر پیتزا سنگی داشته باشید. فرهای مختلفی در بازار وجود دارد که هریک ابعاد و قابلیت های مختلفی دارد فر پیتزا سنگی را می توانید با مناسب ترین قیمت از مجموعه تولیدی حیران خریداری کنید.
 

فر پیتزا تنوری


فر پیتزا تنوری طعم واقعی پیتزا را برای شما به ارمغان می آورد. در صورتی که نیاز به فر پیتزا تنوری دارید و می خواهید از آن در منزل، محیط کار، کافه، رستوران و یا برای کمپینگ استفاده کنید می توانید به وب سایت حیران مراجعه کنید. فر پیتزا تنوری حیران این امکان را به شما می دهد که در هر جایی که خواستید در کوتاه ترین زمان یک پیتزا برای خود آماده کنید. این فر تنوری علاوه بر پیتزا می تواند انواع غذاها مانند مرغ شکم پر، ماهی، نان، همبرگر و ... را نیز برای شما آماده کنید. برای خرید و یا دریافت قیمت همین حالا تماس بگیرید.
 

فروش تنور پیتزا خانگی


پیتزا از آن دست غذاهایی است که همه با توجه به علاقه ای که دارند می خواهند آن را در منزل نیز بپزند به گونه ای که مزه همان پیتزاهای فست فودی را داشته باشد. برای این کار نیاز به یک تنور پیتزا خواهید داشت. اما خرید تنور پیتزاهای صنعتی گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و یا باغ ویلا نیست بنابراین استفاده از تنور پیتزا خانگی به شما پیشنهاد می شود که هم فضای کمی را اشغال می کند و هم در کوتاه ترین زمان می توانید پیتزای مورد علاقه خود را آماده کنید. برای خرید تنور پیتزا خانگی تنها کافیست به تولیدی حیران مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.
 
علیرضا جهانیان
نویسنده دیدگاه : علیرضا جهانیان 22 خرداد 1402 ساعت 16 و 43 دقیقه
ممنون بابت ارسال سریع
heiran Shop
نویسنده پاسخ : heiran Shop 22 خرداد 1402 ساعت 16 و 47 دقیقه
خواهش میکنم وظیفمون دوست عزیز ، مبارکتون باشه
لحظات خوش استفاده از محصولات حیران را با پیج اینستگرام ما به اشتراک بزارید 
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نقاط قوت

  • پخت پیتزا در ۶۰ ثانیه
  • دارای کاور با کیفیت
  • قابل استفاده از گاز شهری و گاز مایع
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.