لوازم و ابزار پخت پیتزا در منزل

27 فروردين 1403 ساعت 15 و 50 دقیقه
لوازم و ابزار پخت پیتزا در منزل
لوازم و ابزار پخت پیتزا در منزل، محیط کار و یا در مسافرت را می توانید با مناسب ترین قیمت از تولیدی حیران تهیه کنید و برای همیشه یک پک کامل آشپزی همراه خود داشته باشید.
لوازم و ابزار پخت پیتزا در منزل چیست؟ برای تهیه پیتزا در منزل و یا در محیط کار مانند سایر آشپزی ها نیاز به لوازم و تجهیزات اولیه دارید. در این بخش می خواهیم شما را با لوازمی که برای پخت پیتزا نیاز است و می توانید از آن در منزل نیز استفاده کنید آشنا کنیم. هر چقدر تجهیزات باکیفیت تری استفاده کنید می توانید پیتزای شکیل تر و خوشمزه تری را برای خود داشته باشید.
در این مقاله سعی کرده ایم تنها تجهیزات اولیه را برای شما درج کنیم تا با کمترین هزینه بتوانید فر پیتزا خانگی خود را آماده کنید و پیتزاهای خوشمزه ای را طبخ کنید.

لوازم و ابزار پخت پیتزا در منزل


آجر نسوز پیتزا

آجر نسوز فر پیتزا یکی از تجهیزات لازم برای پخت پیتزا می باشد. شما می توانید این آجر را درون هر نوع فری که در نظر دارید قرار دهید و به راحتی پیتزای خود را روی آن بپزید. آجرهای نسوز ابعاد مختلفی دارند که با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را می توانید خریداری کنید و پیتزا را بر روی آن طبخ کنید.
استفاده از آجرهای نسور فر باعث می شود پختی با حرارت یکسان داشته باشید و پیتزای شما ترد شود و در نتیجه طعم بی نظیری را خواهد داشت. این آجرها قابلیت تحمل گرمای بالا را دارند و به راحتی می توانید حتی ظروف سنگین نیز بر روی آن قرار دهید. این تجهیز برای فرهای صنعتی نیز مناسب است ضمن آن که قیمت مناسبی دارد و کاملا مقرون به صرفه محسوب می شود.

فر پیتزا خانگی

بسیاری از افراد در منزل خود فر ندارند و یا اینکه می خواهند پیتزا را در مسافرت بپزند. همچنین برخی از فست فودی های کوچک نیازمند دستگاهی کوچک و با سرعت بالا هستند که مشتریان روزانه خود را برای طبخ پیتزا داشته باشند. برای اینکار هزینه بالا و خرید فرهای بزرگ به صرفه نمی باشد. شما می توانید یک فر پیتزای کوچک و جمع و جور برای خود تهیه کنید به نحوی که در هر زمان و مکانی همراه شما باشد و در محیط بیرون نیز قابل استفاده باشد.

فر پیتزای حیران یک فر مسافرتی و جمع و جور محسوب می شود که می توانید با کمک آن در هر جایی که دلتان خواست پیتزا و یا غذاهای دیگر درست کنید. شما می توانید این محصول را در وب سایت حیران مشاهده کنید و آن را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید.

پارو و فرچه پیتزا

از دیگر لوازم مهم برای پخت پیتزا در منزل استفاده از پارو پیتزا می باشد که با استفاده از آن می توانید پیتزا را داخل فر قرار دهید. توجه داشته باشید که بدون این پارو امکان ندارد که پیتزا را سالم از درون فر خارج کنید. پاروهای پیتزا انواع مختلفی دارند که محبوب ترین گزینه پارو پیتزای ایتالیایی می باشد که می توانید به قیمت عمده از تولیدی حیران آن را سفارش دهید.
فرچه های سیمی پیتزا نیز برای شستشو و تمیز کردن داخل فر استفاده می شوند که از کیفیت بالایی برخوردارند. فرچه فر از کیفیت بالایی برخوردار است و دسته آن از جنس آلومینیوم می باشد. این دسته آلومینیومی باعث شده است که شما تسلط بیشتری بر روی شستشو داشته باشید و در صورت داشتن فاصله کمک می کند تمامی بخش های داخلی فر را تمیز کنید. برای خرید و یا دریافت قیمت فرچه سیمی پیتزا روی لینک کلیک کنید.

کاتر برش پیتزا 

پس از پخت پیتزا می بایست آن را به صورت مربعی و یا مثلثی تقسیم کنید تا سرو آن راحت تر باشد. نوع برش این پیتزاها با توجه به سایز متفاوت است اما برای سهولت کار بهترین راه استفاده از کاتر برش پیتزا است تا پنیر داغ به راحتی جدا شود. این کاتر دارای دو دسته محکم برای نگهداشتن است و حرکت متناوب آن باعث می شود به راحتی پیتزا را برش بزنید.

خرید لوازم پخت پیتزا

یکی از تفریحات پختن فست فود در منزل می باشد. برای اینکه یک فست فود مانند پیتزا را بتوانید به خوشمزه ترین حالت ممکن بپزید لازم است که لوازم مورد نیاز آن را داشته باشید. لوازم پخت پیتزادر منزل و یا در سفر را می توانید با مناسب ترین قیمت از تولیدی حیران سفارش دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
دیدگاه های کاربران
برای این خبر دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.