فر گازی کوچک خانگی تمام استیل | تنور گازی

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : محصولات حیران
فروشنده :
گروه تولیدی حیران
زمان تحویل:
1 روز تهران 3 روز شهرستان
۵,۷۹۰,۰۰۰ تومان
معرفی اجمالی محصول

فر گازی خانگی تمام استیل مناسب برای پخت انواع جوجه، همبرگر، پیتزا، مرغ شکم پر، ماهی، نان، انواع کیک و ... می باشد. این فر گازی کوچک را می توانید با خود حمل کنید و در سفر نیز از آن استفاده کنید.
 

فر گازی خانگی

 
فر گازی خانگی یکی از تجهیزات کاربردی و مناسب امروزی است که برای مصارفی مانند پخت انواع نان، پخت پیتزا، شیرینی، مرغ، همبرگر و ... می توانید از آن استفاده کنید. بدنه این فر از استیل است و همچنین بخش جلویی آن باز است و می توانید فرایند پخت را به راحتی مشاهده کنید. قیمت فر گازی خانگی کاملا اقتصادی است و گزینه ای مناسب برای اخر هفته های شما می باشد.
 

فر گازی رومیزی

 
اگر می خواهید در منزل انواع غذاها را درون فر بپزید نیاز به یک فر گازی رومیزی خواهید داشت. این فر دو شعله در طرفین دارد و شعله آن قابل تنظیم می باشد. پایه های این فر قابل تنظیم هستند و این به شما کمک می کند به راحتی آن را روی میز قرار دهید. قیمت فر گازی رومیزی را می توانید در سایت حیران مشاهده کنید و در صورت نیاز آن را خریداری کنید.
 

فر گازی کوچک

 
داشتن فر این روزها برای هر خانه ای جزو ملزومات است چرا که پخت انواع غذاها درون فر طعم لذت بخشی دارد. بسیاری از مردم ترجیح می دهند درون تراس خود یک فر گازی کوچک داشته باشند تا در صورت نیاز انواع غذاها را درون آن در کوتاه ترین زمان بپزند. فر حیران یک فر گازی کوچک است که شما از تمامی نیازهای داشتن یک فر بی نیاز می کند.
 

قیمت فر گازی روکابینتی

 
ایا به دنبال راهی آسان برای پخت و پز غذا درون منزل هستید؟ فر گازی روکابینتی این امکان را برای شما فراهم می کند. این فر به عنوان یک وسیله بسیار کاربردی می تواند شما را در زمینه پخت و پز غذاهای جدید بسیار کمک کند. با این وسیله شما قادر خواهید بود غذاهای باطراوت و اصالت خود را در منزل تهیه کنید. قیمت فر گازی روکابینتی را می توانید در حیران مشاهده کنید.
 

بهترین فر گازی رومیزی

 
فرهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آن برای پخت انواع غذا استفاده کنید. کارایی خوبی که این فرها دارند این است که به راحتی می توانید آن را جمع کنید و فضایی از منزل شما اشغال نمی کند. اگر سرچ کوتاهی در گوگل داشته باشید انواع مختلفی از فرهای رومیزی وجود دارد که هریک کاربرد منحصر به فرد خود را دارند. در میان این مدل ها بهترین فر گازی رومیزی که می توان استفاده کرد فر حیران می باشد که به راحتی می توانید در کوتاه ترین زمان انواع غذاها را درون آن طبخ کنید.
 

مرکز فروش فر گازی رومیزی

 
فر گازی تمام استیل حیران یک محصول اقتصادی محسوب می شود که امکان پخت انواع غذاها درون یک تنور گازی را برای شما فراهم می کند. شرکت های مختلفی اقدام به فروش انواع فرهای گازی کرده اند یکی از بهترین شرکت هایی که در حال حاضر مرکز فروش فر گازی رومیزی می باشد مجموعه تولیدی حیران است که می توانید محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت از این مجموعه خریداری کنید.
 

خرید فر گازی خانگی

 
آیا به دنبال یک فر گازی خانگی با عملکرد عالی می باشید؟ فر گازی خانگی حیران با برندی معتبر و گارانتی یکساله گزینه ای عالی برای شما می باشد. این فر امکانات منحصر به فردی در اختیار شما قرار می دهد. خرید فر گازی خانگی مورد نیاز بسیاری از علاقه مندان به پخت غذا در فر می باشد. با توجه به قیمت رو خرید این دستگاه به شما علاقه مندان به فر گازی پیشنهاد می شود.
 

فر گازی ایتالیایی

 
پیتزا ایتالیایی درون فر ایتالیایی طعم دیگری دارد. بدون شک اگر یکبار پیتزای ایتالیایی را با پخت درون فر ایتالیایی بچشید طعم واقعی پیتزا را متوجه خواهید شد. این فر گازی ایتالیایی این امکان را به شما می دهد که غذاهای متنوعی را درون آن بپزید و بهترین تجربه پخت و پز خود را داشته باشید. فر گازی ایتالیایی را می توانید از حیران خریداری کنید.
 

جدیدترین فر گازی بازار

 
فر گازی حیران به شما انعطاف پذیری بیشتری در پخت و پز غذا می دهد. این تنوع در روش پخت باعث می شود غذاهای مختلفی را با طعم و ظاهری مختلف و متفاوت داشته باشید. فر حیزان جدیدترین فر گازی بازار است که در آن می توانید هر غذایی را که می خواهید در کوتاه ترین زمان طبخ کنید.
 

تنور گازی خانگی

 
تنور گازی خانگی با ابعاد متناسب یک ابزار کاربردی و مدرن در منازل می باشد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که می توانید به راحتی با خود حمل کنید و هر جایی که نیاز داشتید از آن استفاده کنید. با استفاده از تنور گازی خانگی می توانید انواع غذاها و پیتزا را پخت کنید. برای خرید و یا دریافت اطلاعات در مورد این تنور می توانید با شماره 09190035919 تماس بگیرید.
 

ویژگی های تنور گازی استیل


تنور گازی تمام استیل خانگی ابعاد کوچکی دارد و با کیفی که برای آن تعبیه شده است می توانید آن را به راحتی جمع کنید و در سفر نیز همراه خود داشته باشید. این فر دارای درب می باشد که در صورت تمایل می توانید بدون درب نیز از آن استفاده کنید. برجسته ترین ویژگی این تنور گازی خانگی پخت پیتزا در کوتاه ترین زمان می باشد. پس از آماده کردن خمیر پیتزا می توانید یک دقیقه زمان بگیرید و پیتزای خود را از تنور گازی خانگی خارج کنید.
پایه های این تنور گازی کوچک قابل تنظیم هستند و این به شما کمک می کند تنور را از سطح زمین و یا روی میز کار جدا کنید و یک فاصله خالی وجود داشته باشد. داخل تنور پیتزا از سنگ نسوز استفاده شده است که گرما را به صورت مساوی در تمامی بخش های پیتزا پخش می کند. برای خرید تنور گازی استیل می توانید با تولیدی حیران همراه باشید.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.