فر پیتزا ایتالیایی مدل تنوری با آجر نسوز

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : محصولات حیران
فروشنده :
گروه تولیدی حیران
زمان تحویل:
1 روز تهران 3 روز شهرستان
۵,۷۹۰,۰۰۰ تومان
معرفی اجمالی محصول

فر پیتزا ایتالایی دستگاهی مناسب برای پخت انواع پیتزای ایتالیایی می باشد که می توانید در منزل، محیط کار و یا کافه خود از آن استفاده کنید. برای دریافت قیمت کلیک کنید.
فر پیتزا ایتالیایی یکی از تجهیزات کاربردی در کافه های کوچک و یا کافی شاپ های تهران و شهرستان می باشد. اگر در منوی خود پیتزا را نیز اضافه کرده اید و روزانه برای برخی از مشتریان می خواهید یک پیتزای ایتالیایی آماده کنید پیشنهاد ما فر پیتزا ایتالیایی حیران می باشد. برای دریافت قیمت فر پیتزا ایتالیایی و یا سفارش ساخت فر پیتزا می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

یکی از بارزترین تفاوت هایی که این فر با دیگر فرهای بازار دارد این است که خمیر پیتزا ایتالیایی بسیار نازک است و ترد و برشته می شود و به همین سبب می بایست بر روی آتش و یا داخل تنور پخته شود. به طور کلی پیتزا ایتالیایی را می بایست به صورت سنتی بپزید تا طعم واقعی آن را داشته باشد. پس اگر در منو خود پیتزا ایتالیایی سرو می کنید حتما نیاز به یک فر پیتزا ایتالیایی حیران خواهید داشت.

فر پیتزای ایتالیایی را می توانید در مکان های مختلفی استفاده کنید. برای درست کردن پیتزا تنها کافیست که فر حیران را داشته باشید این فر درون یک ساک سفری قرار دارد و به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید و حتی در طبیعت نیز پیتزای خود را آماده کنید. برای خرید و یا دریافت قیمت فر پیتزا ایتالیایی می توانید به تولیدی حیران مراجعه کنید.

 

فر پیتزا ایتالیایی

 
در این بخش می خواهیم فری را به شما معرفی کنیم که می توانید با خیال راحت انواع پیتزاهای ایتالیایی را درون آن طبخ کنید. این فر با گاز شهری کار می کند و می توانید برای روشن کردن آن در فضایی که به گاز شهری دسترسی ندارید از کپسول گاز استفاده کنید. با این فر پیتزا قادر خواهید بود در کمتر از یک دقیقه سفارش مشتری را آماده کنید. درون این فر مشعل وجود دارد و به راحتی می توانید آن را روشن و یا خاموش کنید. علاوه بر این چون تنور دائما گرم می باشد به راحتی داغ شده و شما می توانید در کوتاه ترین زمان فر پیتزای ایتالیایی خود را آماده کنید.
 

فر پیتزا ایتالیایی خانگی

 
وجود شعله در سرتاسر این فر پیتزا ایتالیایی خانگی باعث می شود که به راحتی بتوانید انواع غذاها را در آن بپزید. پس بابت پخت پیتزا در منزل اصلا نگران نباشید شما می توانید به سرعت با استفاده از این محصول خانگی پیتزای خود را آماده کنید. این فر ابعاد کوچکی دارد و در منزل جای زیادی را اشغال نمی کند. همچنین می توانید درون کاور خود قرار داده برای پیک نیک از آن استفاده کنید.
 

فر پیتزا ایتالیایی پارویی

 

از دیگر ویژگی های این فر می توان به میز کار استیل جمع و جور آن اشاره کرد که می توانید آن را در گوشه ای از آشپزخانه کافه خود در مقابل دید مشتری قرار دهید. این میز به شما این امکان را می دهد که پیتزاهای طبخ نشده را بر روی آن قرار دهید و با استفاده از یک پارو آن را درون فر بگذارید. از این محصول با عنوان فر پیتزا ایتالیایی پارویی هم یاد می شود. پارو پیتزا انواع مختلفی دارد و شما می توانید با کلیک بر روی لینک درج شده انواع این محصول شگفت انگیز را مشاهده کنید.
 

خرید فر پیتزا ایتالیایی

 
فر پیتزا حیران ایتالیایی محصولی است که کمتر کسی می تواند از آن بگذرد و یکی از آن ها در خودرو افرودی خود قرار ندهد. برای خرید فر پیتزا ایتالیایی با مناسب ترین قیمت و البته همراه با گارانتی می توانید همین حالا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و یا از طریق سایت حیران سفارش خود را ثبت کنید.
 

قیمت فر پیتزا ایتالیایی

 
قیمت فر پیتزا ایتالیایی در وب سایت حیران درج شده است و با کمترین هزینه می توانید آن را درب منزل دریافت کنید. وزن این فر زیاد نیست و به راحتی قابل حمل می باشد. این فر علاوه بر پخت پیتزا گزینه ای مناسب برای پخت مرغ شکم پر، ماهی و دیگر غذاهای تنوری می باشد.
 

تنور پیتزا ایتالیایی

 
اگر صاحب رستوران و یا فست فودی هستید و به رضایت مشتریان خود اهمیت می دهید و می خواهید پیتزا ایتالیایی را به روش سنتی طبخ کنید پیشنهاد ما تنور پیتزا ایتالیایی می باشد. برای خرید این محصول می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان حیران بهره مند شوید.
 

فر پیتزا ایتالیایی صندوقی


شاید در افکار عمومی افراد روند پخت پیتزا در فرهای صندوقی را به خاطر داشته باشند چرا که یک روش نوستالژیک است و طعم واقعی پیتزا درون فر پیتزا ایتالیایی صندوقی بیشتر نمایان می شود. برای پخت انواع ساندویچ و برگر نیز می توانید از این فر استفاده کنید. قیمت فر پیتزا صندوقی ایتالیایی در سایت حیران درج شده است و به راحتی می توانید آن را سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.
 

فر پیتزا ایتالیایی صنعتی


برخی از فست فودی های کوچک و یا کافه ها فضایی برای قرار دادن فرهای بزرگ صنعتی ندارند و می خواهند دستگاهی داشته باشند که روزانه پاسخگوی عده ی معدودی از مشتریان باشد و در عین حال فضای زیادی را هم اشغال نکند. یکی از بهترین راه های جذب مشتری درست کردن غذا و یا پیتزا در مقابل چشم مشتری می باشد. این کار را می توانید با فر پیتزا ایتالیایی صنعتی حیران انجام دهید و مشتریان خود را دو برابر کنید. برای داشتن یک فر پیتزای ایتالیایی جمع و جور و خاص می توانید همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.
 

فر پیتزا ایتالیایی میلانو


فر پیتزا ایتالیایی میلانو یکی از تجهیزات کاربردی در فست فودی های کوچک است که با وجود آن به راحتی می توانید پیتزا را نیز درون منو خود قرار دهید. یکی از بارزترین تفاوت های پیتزا ایتالیایی و آمریکایی خمیر آن است، خمیر پیتزا ایتالیایی بسیار نازک، ترد و برشته بوده و به همین دلیل باید بر روی آتش یا داخل تنور پخته شود بطور کلی پیتزا ایتالیایی به روش سنتی طبخ می شود. فر پیتزا ایتالیایی میلانو مناسب برای پخت پیتزا ایتالیایی بوده پس اگر در منوی خود پیتزا ایتالیایی سرو می کنید حتما برای خرید این فر پیتزا اقدام کنید این فر دارای 2 مشعل بوده که می توانید آن را از کنار فر روشن یا خاموش نمایید.
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.