تولیدی فر پیتزا در تهران

2 اسفند 1402 ساعت 20 و 09 دقیقه
تولیدی فر پیتزا در تهران
بزرگترین تولیدی فر پیتزا در تهران مجموعه حیران می باشد که می توانید انواع فر پیتزا مسافرتی، ایتالیایی، ناپولیتن و ... می باشد که می توانید آن را در این مجموعه سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرهای پیتزای کوچک با ما همراه باشید.
پیتزا غذایی محبوب در میان ایرانیان می باشد و یکی از پرفروش ترین غذاها در فست فودی ها است. این غذا به دلیل استفاده از پنیر پیتزا طرفدار زیادی دارد. اما یکی از مهم ترین مسائل در مورد پخت پیتزا این است که بتوان آن را در کوتاه ترین زمان آماده کرد. فرهای بزرگ صنعتی حداقل 20 دقیقه زمان لازم دارند که بتوانند یک پیتزای 30 سانتی را برای شما آماده کنند. در این بخش می خواهیم فری را به شما معرفی کنیم که در کمتر از یک دقیقه می توانید بهترین پیتزا را با آن آماده کنید. تولید فر پیتزا در تهران یعنی مجموعه حیران دراین زمینه دست به ابتکار عمل خارق العاده ای زده است.

فر پیتزای حیران چیست؟

این فر پیتزا دستگاهی می باشد که می تواند پیتزای شما در کوتاه ترین زمان آماده کند. برای مشاهده تصویر این محصول می توانید روی فر پیتزا ناپولیتن کلیک کنید و ظاهر آن را مشاهده کنید. فرهای پیتزا عموما بزرگ هستند و گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و یا حتی مسافرت نمی باشند. اما فر پیتزای حیران را می توانید به راحتی در هر زمان و مکانی که اراده کنید استفاده کنید.

سفارش فر پیتزا از تولیدی

طبیعتا خرید محصول از تولید بسیار به صرفه است و با قیمت مناسب می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در صورتی که برای منزل و یا ویلای خود نیاز به یک فر پیتزای کوچک دارید می توانید به تولیدی فر پیتزا در تهران یعنی مجموعه حیران مراجعه کنید و بهترین فر را برای خود خریداری کنید. این فر قیمت مناسبی دارد و گزینه ای مناسب برای دورهمی های دوستانه شما محسوب می شود.

تولیدی فر پیتزا در تهران

همانطور که می دانید فر پیتزا مدل های متنوعی دارد ولی برخی از آن ها به صورت صنعتی می باشند و گزینه مناسبی برای استفاده شخصی محسوب نمی شوند. در مقابل پیتزا غذای محبوبی است و افراد ترجیح می دهند که لوازم پخت این فر را در منزل داشته باشند تا در کوتاه ترین زمان یک فر پیتزای خوشمزه آماده کنند. برای داشتن این محصول می توانید به تولیدی فر پیتزا در تهران مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات و یا دریافت مشاوره خرید فر پیتزای مسافرتی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

فر پیتزا چیست؟

فر پیتزا یا همان کوره پخت پیتزا دستگاهی است که با حرارت مستقیم امکان پخت انواع پیتزا، کوکوها یا حتی ساندویچ و سایر مواد خوراکی را فراهم می سازد، حرارت ایجاد شده در محفظه فر قابل تنظیم می باشد و می توانیم به وسیله این دستگاه کیفیت پخت مورد نظر را تامین نماییم. فر پیتزا در سه نوع ریلی، صندوقی و تنوری (اونی)، به شما مشتریان گرامی عرضه می شود.

معرفی انواع فر پیتزا

  • فر پیتزا ریلی
فر پیتزا ریلی دارای مشعل های تابشی مادون قرمز است که موجب بالا رفتن سرعت انتقال حرارت به ظرف غذا شده و موجب کوتاه شدن زمان پخت می گردد. این مدل فر دارای سرعت بالا بوده و برای پخت پیتزا با حجم انبوه استفاده می گردد. این فر با استفاده از دانش و تکنولوژی منحصر به فرد، از مشعل های تابشی مادون قرمز استفاده می کند که موجب افزایش سرعت انتقال حرارت به ظرف غذا می شود و همچنین زمان پخت را کوتاه می کند.
  • فر پیتزا ناپولیتن

این فر یکی از محبوب ترین فرهایی می باشد که در بازار خرید و فروش می شود. فر پیتزای ناپولیتن با گاز شهری کار می کند و قابل جابجایی است بدین صورت که می توانید به راحتی آن را در فست فودی، منزل و یا حتی در مسافرت استفاده کنید و در کوتاه ترین زمان پیتزای مورد نظر را آماده کنید. این فر به صورت انحصاری توسط مجموعه حیران تولید می شود و به دلیل کاربرد در شرایط مختلف بسیار محبوب شده است. فر پیتزای ناپولیتن قادر است در هر دقیقه یک پیتزا به شما تحویل دهد.

  • فر پیتزا صندوقی

فر صندوقی دارای ویژگی های هر دو فر ریلی و تنوری می باشد و می توان پخت با سرعت و بدون نیاز به سطح زیرین و بر روی توری را با این مدل فر تجربه کرد. از این فر بیشتر برای پخت پیتزا ایتالیایی استفاده می گردد. فر پیتزا صندوقی در مدل های یک طبقه و دو طبقه ساخته می شود. فر پیتزا صندوقی دارای بدنه استیل بوده و برای پخت پیتزا ایتالیایی بسیار کاربردی است. این فر برای پخت پیتزا با حجم متوسط کاربرد دارد و فری بسیار کاربردی در آشپزخانه های صنعتی علی الخصوص فست فودها می باشد. بدنه این دستگاه در برابر حرارت مقاوم می باشد.

  • فر پیتزا تنوری

شکل و ظاهر سنتی این فر صنعتی و همچنین پخت با کیفیت پیتزا باعث شده است که در برخی از رستوران و فست فودها که بخصوص تنور پخت پیتزای آنها نمایان است از این مدل فر استفاده گردد. این مدل فر بیشتر برای پخت پیتزای ایتالیایی کاربرد دارد. غذای طبخ شده در این فر دارای کیفیت بسیار مناسبی است.

نحوه انتخاب یک فر پیتزای مناسب

پیش از این که محصول خود را خریداری کنید در ابتدا مشخص کنید که برای چه مکانی می خواهید این فر را خریداری کنید و لازم است که در هر ساعت چند عدد پیتزا برای شما آماده کند. در صورتی که رستورانی بزرگ دارید و می خواهید در هر دقیقه چندین پیتزا آماده کنید پیشنهاد ما خرید فر پیتزا صنعتی می باشد. اما در صورتی که علاقه مند به پخت پیتزا هستید و می خواهید یک دستگاه جمع و جور داشته باشید فر پیتزا حیران را به شما پیشنهاد می کنیم. برای خرید این محصول می توانید به تولیدی فر پیتزا در تهران مراجعه کنید.

 

دیدگاه های کاربران
برای این خبر دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.