فرچه سیمی پیتزا

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
فروشنده :
گروه تولیدی حیران
زمان تحویل:
1 روز تهران 3 روز شهرستان
۵۸۰,۰۰۰ تومان
معرفی اجمالی محصول

فرچه سیمی فر پیتزا برای تمیز کردن و شستشو سطوح داخل فر می باشد که بعد از پخت، مقداری از مواد غذایی روی روی سطح فر باقی می ماند و میچسبد، به کمک این فرچه سیمی از بین می رود. فرچه سیمی دارای دسته بلند می باشد که برای تمیز کردن فر به کار می رود. متریال سیم فرچه از جنس فولاد ضد زنگ و بسیار مسحتکم می باشد. سیمی بودن آن باعث افزایش قدرت پاک کنندگی می شود. در صورتی که قصد خرید پارو پیتزا را دارید حتما نیاز به یک فرچه سیمی پیتزا هم خواهید داشت.

قیمت فرچه سیمی فر پیتزا

فرچه فر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دسته آن از جنس آلومینیوم با روکس آنودایز می باشد. دسته ی آلومینیومی بلند این فرچه باعث می شود که تسلط بیشتری روی شستشو داشته باشید و در صورت وجود فاصله به شما کمک می کند که تمام سطوح را نظافت کنید و هنگام شستشو عملکرد بهتری داشته باشید.

این فرچه دارای تیغه ای به نام پاک کن جهت تراشیدن ضایعات غذایی روی سطوح می باشد که می توانید شستشوی راحتی را تجربه کنید. برای اینکه هنگام نظافت نتیجه‌ ی بهتر حاصل شود، می‌توانید در کنار این محصول، مواد شوینده مناسب نیز استفاده کنید، به این ترتیب سطح مورد نظر شما راحت تر تمیز خواهد شد. شما می توانید این محصول را از تولیدی حیران تهیه کنید.

برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.