پارو پیتزا روتیت

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : لوازم جانبی فر
فروشنده :
گروه تولیدی حیران
زمان تحویل:
1 روز تهران 3 روز شهرستان
۱۸۰,۰۰۰ تومان
معرفی اجمالی محصول

پارو پیتزا روتیت یکی از انواع پاروهایی می باشد که برای انتقال خمیر پیتزا از آن استفاده می شود. شما می توانید از پارو پیتزا روتیت برای داخل گذاشتن و یا خارج کردن پیتزا از فر استفاده کنید. وابسته به اندازه فرف نوع خمیر و نحوه پختی که برای پیتزا انجام می دهید می توانید پارویی انتخاب کنید که متفاوت است. لبه نازک پارو پیتزا روتیت این امکان را به شما می دهد که از هر زاویه ای که می خواهید پیتزا را بردارید.
پارو پیتزا روتیت از نظر ظاهری با دیگر پاروها کمی متفاوت است و استفاده از آن عموما در رستوران ها و فست فودی ها مشاهده می شود. اگر یک آشپز فست فودی ماهر باشید حتما نیاز به پارو پیتزای روتیت خواهید داشت. این پارو را می توانید با مناسب ترین قیمت از تولیدی خریداری کنید. پاروهای پیتزا عموما برای جابجایی پیتزا درون فر استفاده می شود دسته آن ها از چوب ساخته می شود تا گرمای فر به دست آشپز منتقل نشود.

قیمت پارو پیتزا روتیت

جنس کفی این پارو عموما از ورق آلومینیوم است و با ضخامت 1.5 میلی متر ساخته شده است. شما می توانید این پاروی کاربردی را از تولیدی حیران با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت سفارش دهید. این پارو را می توانید به هنگام پخت پیتزا در منزل با استفاده از فر پیتزا ایتالیایی هم استفاده کنید. همچنین برای مشاهده لیست قیمت پارو پیتزا به لینک درج شده مراجعه کنید.
 
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.