پارو پیتزا گرد حیران

  2  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : انواع پارو پیتزا
فروشنده :
گروه تولیدی حیران
زمان تحویل:
1 روز تهران 3 روز شهرستان
  • ابعاد : قطر پارو 33 سانتی متر
  • جنس بدنه : پارو استیل دسته پارو آلمینیوم
  • سایر توضیحات : طول دسته با پارو 64 سانتی متر
۶۵۰,۰۰۰ تومان
معرفی اجمالی محصول

پارو پیتزا گرد حیران یکی از تجهیزات اصلی برای پخت پیتزا می باشد که همراه با فر پیتزا عرضه می شود. برای خرید و یا دریافت قیمت این محصول کلیک کنید.

پارو پیتزا گرد یکی از مهم ترین و الزامی ترین تجهیزاتی است که برای پخت پیتزا به آن نیاز خواهید داشت. برای صنعتی تر شدن پخت پیتزا و استفاده از دستگاه های بروز دیگر کار با تجهیزات اولیه دشوار خواهد بود و نیاز به تجهیزات جدید خواهید داشت. مثلا برای پخت پیتزا درون یک فر پیتزا ایتالیایی نیاز به یک پاروی پیتزا دارید که بتوانید به راحتی آن را درون فر قرار دهید.

برای طبخ آسان پیتزا ایتالیایی لازم است که فقط خمیر پیتزا را درست کنید و با استفاده از یک پارو پیتزا گرد آن را درون فر قرار دهید. بدین ترتیب به راحتی می توانید یک پیتزای عالی درست کنید.

پارو پیتزا یکی از مهم ترین تجهیزات جانبی و فوق العاده برای پخت پیتزا ایتالیایی می باشد که در تمامی آشپزخانه های صنعتی از آن استفاده می شود. شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت از تولیدی حیران تهیه کنید و یا برای سفارش محصول مورد نظر خود با شماره های درج شده تماس بگیرید.

 

مشخصات پارو پیتزا گرد


جنس پارو از استیل ضد خش و دسته آن از آلومینیوم ساخته شده است. این محصول دوام بالایی دارد و به راحتی خراب نمی شود. شما می توانید چندین سال از این پارو استفاده کنید بدون اینکه برای جابجایی پیتزا به مشکل بخورید. پاروهای پیتزای حیران تنها محدود به پارو پیتزا گرد نمی شود. شما می توانید انواع مختلفی از این محصول را در سایت حیران مشاهده کنید و مناسب ترین گزینه را با قیمت عالی خریداری کنید.
 

قیمت پارو پیتزا گرد


قیمت پارو پیتزا گرد و یا دیگر نمونه های آن وابسته به ابعاد و جنس آن می باشد. حیران به دلیل اینکه یک تولیدی می باشد محصولات را بدون واسطه در اختیار شما قرار می دهد در نتیجه می توانید این محصول را با کمترین قیمت موجود در بازار خریداری کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با مهندسین حیران در ارتباط باشید.

عمومی

  • ابعاد
    قطر پارو 33 سانتی متر
  • جنس بدنه
    پارو استیل دسته پارو آلمینیوم
  • سایر توضیحات
    طول دسته با پارو 64 سانتی متر
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

نقاط قوت

  • استیل
  • دسته آلمینیوم
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.