سنگ تنور پیتزا حیران جنس کوردیریت صفحه نسوز

  1  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : لوازم جانبی فر
فروشنده :
گروه تولیدی حیران
زمان تحویل:
1 روز تهران 3 روز شهرستان
  • ابعاد : 35*35*1
  • جنس بدنه : کوردلیت
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان ۶۱۰,۰۰۰ تومان
معرفی اجمالی محصول

صفحه نسوز

سنگ تنور پیتزا محصول جدیدی از گروه تولیدی حیران است ، این سنگ مناسب برای استفاده داخل فر های سنگی ، تنور های گازی ، فر های خانگی ، باربیکیو ، انواع تنور و فر های برقی و اجاق های صنعتی و خانگی است .
سنگ پیتزا مربعی 35 سانتی متر حیران از کوردیریت با درصد آلومینای بالاساخته شده است ، این محصول در کوره  با حرارت 2100 درجه فارنهایت برای ساعت ها پخته می شود ، بدون بو، با دوام، مستحکم و مقاوم در برابر شوک حرارتی است و مقاومت بالایی در برابر حرارت تا 500 درجه سانتیگراد را دارد .
ابعاد سنگ تنور حیران 35 x35 سانتیمتر، ضخامت آن 1 سانتی متر و وزن آن حدودا 3 کیلو گرم است . همونطور که اشاره کردیم این سنگ را می توان در خیلی جا ها استفاده کرد ولی این سنگ  باید در محلی به دور از حرارت و شعله مستقیم قرار بگیرد.
ابزارهای تخصصی مکمل یک آشپزی درست و خلاقانه است و قطعا نداشتن امکانات در کیفیت ، سرعت و نتیجه نهایی تاثیر گذار خواهد بود، پس بهترین راه برای تهیه یک پیتزای ایتالیایی علاوه بر دانش و مهارت، استفاده از یک سنگ پیتزای خوب است. کف داغ فر با خاصیت جذب رطوبت و گرما و انتقال یکنواخت آن، خمیری پفکی و بسیار ترد و سبک ایجاد می کند. مشکل اساسی آشپزهای خانگی نداشتن سطح پخت مناسب در فر آشپزخانه است، سنگ پیتزا یا pizza stone یک ابزار آسان و ارزان است که می تواند شرایط اجاق گاز صنعتی را در اجاق معمولی آشپزخانه شما ایجاد کند با این روش طعم واقعی و کلاسیک پیتزا را درک می کنید.
این سنگ پیتزا پر از منافذ ریز و  نامرئی است که رطوبت اضافی خمیر را جذب می کند، از خمیر شدن نان پیتزا در قسمتهای میانی جلوگیری می کند و برای پخت بهینه حرارت را به طور مساوی توزیع می کند، و نان را با سطحی ترد ، سبک و یکنواخت ایجاد می کند.
علاوه بر پخت پیتزا از این سنگ برای پخت انواع نان، کلوچه، کروسان ، بیسکویت و … نیز مورد استفاده قرار داد

عمومی

  • ابعاد
    35*35*1
  • جنس بدنه
    کوردلیت
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.