آجر نسوز فر پیتزا | بهترین قیمت و کیفیت

  5  از  1  رای
برند : متفرقه
دسته بندی : لوازم جانبی فر
حداقل سفارش :
1 عدد
حداکثر سفارش :
10000 عدد
فروشنده :
گروه تولیدی حیران
زمان تحویل:
1 روز تهران 3 روز شهرستان
  • ابعاد : ۲.۵x۲۰x۴۰
۱۱۰,۰۰۰ تومان
براي اطلاعات بيشتر،ميتوانيد اين محصولات را در سايت اختصاصي آن مشاهده نماييد
معرفی اجمالی محصول

آجر نسوز بزرگ در ابعاد ۲.۵x۲۰x۴۰ سانتیمنتر برای پخت پیتزا سنگی

آجر نسوز فر مخصوص استفاده در دمای بالاست که به دلیل داشتن قیمت مناسب مورد توجه رستوران داران و یا حتی خانه داران می باشد. آجر نسوز فر از کالاهای پرطرفدار در مجموعه تولیدی حیران است.
آجر نسوز فر پیتزا کاربرد بسیار زیادی در پخت انواع مواد غذایی دارد. از این آجر در پخت انواع غذاهای فست فودی، رستوران و کافی شاپ ها استفاده می شود. در واقع می توان گفت بهترین متریال برای ساخت فر پیتزا، آجر نسوز فر پیتزا می باشد. این آجرها می توانند دماهای بالا را به خوبی تحمل کنند و در عین حال مواد غذایی به آن نمی چسبد در نتیجه گزینه ای مناسب برای پخت پیتزا می باشند. آجر نسوز فر پیتزا در طرح های زیبا و متنوعی وارد بازار شده است که تولید کننده اصلی آن مجموعه تولیدی حیران می باشد. در این بخش قصد دارید به معرفی آجر نسوز فر پیتزا یا آجر نسوز تنوری بپردازیم.

آجر نسوز فر پیتزا چیست؟

آجر نسوز فر پیتزا مناسب ترین نوع آجر برای استفاده در دمای بالا در پیتزا فروشی ها و فست فودی ها می باشد. این آجر را حتما در رستوران ها و کافی شاپ ها نیز مشاهده کرده اید. آجر فر پیتزا مخصوص استفاده در دمای بالا می باشد و به دلیل داشتن قیمت عالی مورد توجه بسیاری از افراد می باشد و یکی از مصالح پرکاربرد در صنعت آشپزخانه است. 
با وجود اینکه امکان ساخت فر پیتزا با دیگر آجرها نیز وجود دارد اما تحمل گرمای بالایی را ندارند همین مسئله لزوم استفاده از آجرهای نسوز را برای فر پیتزا به خوبی مشخص می کند.
استفاده از صفحه نسوز فر یا صفحه نسوز تنوری در کف فر باعث می شود پختی با حرارت یکسان داشته باشید و پیتزا ترد شود. آجر نسوز فر قابلیت تحمل گرمای بالایی دارد و می توانید به راحتی ظروف سنگین را نیز بر روی آن قرار دهید. ضمن آنکه قیمت مناسبی دارد و حتی برای فرهای خانگی نیز از آن استفاده می شود. بنابراین در صورتی که یک آجر نسوز برای فر خانگی نیاز دارید نیز می توانید از این آجر نسوز استفاده کنید.

صفحه نسوز فر

صفحه نسوز درون فر قرار می گیرد و داغ می شود و پس از مدت معینی می توانید خمیز پیتزا را همراه با مخلفات درون آن قرار دهید. این صفحه نسوز حرارت را به صورت یکنواخت به تمامی بخش های پیتزا منتقل می کند و بدین ترتیب تمامی بخش ها به صورت مرتب پخته می شود.
فر پیتزا که با آجرهای نسوز ساخته می شود از نظر عملکرد و هزینه کاملا مقرون به صرفه است و همچنین انواع پیتزا را در کوتاه ترین زمان می توان با استفاده از آن ساخت. می توان گفت همین مسئله مهم وجه تمایز میان فرهای پیتزا ساخته شده با آجر نسوز با سایر فرهای موجود در بازار می باشد. شما می توانید با داشتن یک فر کوچک تنوری در منزل به راحتی انواع پیتزا را درون آن بپزید.

انواع آجر نسوز فر پیتزا

آجرهای نسوز فر پیتزا در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. با اینکه اندازه این آجرها با یکدیگر تفاوت دارد؛ ولی کارایی همه آنها یکسان است. این تجهیزات به خوبی گرما را جذب و سپس در محیط فر پخش می‌کنند. یک نمونه از این آجرها دارای ابعاد و شکل استاندارد هستند. این آجرها مورد تایید بیشتر تولیدکنندگان هستند و آنها بیشتر از همین ابعاد برای تولید آجر استفاده می‌کنند. نمونه دیگر از آجرهای نسوز، آجرهایی هستند که دارای شکل خاصی هستند که با استفاده از ماشین پرس تولید می‌شوند. برخی دیگر از آجرهای نسوز نیز با قالب‌گیری دستی تولید می‌شوند. انواع آجرهای مورد استفاده برای فر پیتزا عبارتند از:

  • آجر سفالی قرمز: آجر سفالی قرمز از خاک رس ساخته و در کوره پخته می‌شود. این آجر به راحتی می‌تواند دمای بین 1100 تا 1650 درجه سانتی‌گراد را تحمل کند. در واقع خاک رس قرمز یک گزینه عالی فر پیتزا است؛ زیرا مقرون به‌صرفه است و برش دادن آن نیز آسان می‌باشد
  • آجر ورمیکولیت: آجر ورمیکولیت یک متریال مقاوم در برابر حرارت است که دمای بالا را به خوبی تحمل می‌کند و با گرما منبسط می‌شود. این آجر رطوبت پوسته پیتزا را نیز به خوبی جذب می‌کند. برخی از آجرهای ورمیکولیت از حدود دهه 1990 حاوی آزبست بوده‌اند. اما امروزه خوشبختانه آجر ورمیکولیت ایمن است و افزودنی‌های آزبست ندارد
  • تنور سنگی: تنور سنگی پیتزا از سرامیک یا سنگ ساخته می‌شود و یکی از رایج‌ترین متریال مورد استفاده پیتزاپزها است. سنگ به خوبی دمای بالا را تحمل می‌کند و به پیتزا یک پوسته ترد می‌دهد؛ چرا که باعث جذب رطوبت می‌شود

آجر نسوز برای تنور


آجرهای مورد استفاده در فر پیتزا با مواد نسوز ساخته می شود که می توان آن را برای تنور پیتزا نیز استفاده کرد. این متریال ویژگی های منحصر به فردی دارد. برای مثال آجر های نسوز فر پیتزا در اشکال و اندازه های مختلفی تولید می شود. بسته به تنوری که می سازید و یا محلی که می خواهید از این آجرهای نسوز استفاده کنید شکل آن نیز می بایست متناسب با اندازه فر باشد. برای خرید آجر نسوز برای تنور می توانید به تولیدی حیران مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

آجر نسوز فر صندوقی

فرهای صندوقی نوعی فر تنوری نیز محسوب می شوند که به صورت یک صندوق طراحی شده اند و به تعداد محدودی می توانید پیتزا درون آن طبخ کنید. برای داشتن یک پیتزای خوشمزه لازم است که از آجر نسوز فر صندوقی استفاده کنید. این آجر در تولیدی حیران به قیمت عمده به فروش می رسد. شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت از تولیدی حیران سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.
 

خرید آجر نسوز فر پیتزا


با توجه به تولید بالای این آجر در تولیدی حیران می توان گفت که این محصول جزو جدایی ناپدیر در صنعت غذا و تجهیزات آشپزی می باشد. خرید آجر نسوز فر پیتزا با قیمت عالی و ارزان را می توانید از مجموعه تولیدی حیران تجربه کنید و تبدیل به مشتری دائم شود. این آجر نسوز برای مصارف مختلفی استفاده می شود. از آجر نسوز فر پیتزا حتی می توانید درون فر خانگی خود نیز از آن استفاده کنید و یک پیتزای عالی برای خود بپزید.

سنگ تنور پیتزا محصول جدیدی از گروه تولیدی حیران است ، این سنگ مناسب برای استفاده داخل فر های سنگی ، تنور های گازی ، فر های خانگی ، باربیکیو ، انواع تنور و فر های برقی و اجاق های صنعتی و خانگی است.

سنگ پیتزا مستطیل 40x20 سانتی متر حیران از کوردیریت با درصد آلومینای بالاساخته شده است ، این محصول در کوره با حرارت 2100 درجه فارنهایت برای ساعت ها پخته می شود ، بدون بو، با دوام، مستحکم و مقاوم در برابر شوک حرارتی است و مقاومت بالایی در برابر حرارت تا 600 درجه سانتیگراد را دارد . ابعاد سنگ تنور حیران 40x20 سانتیمتر، ضخامت آن 2.5 سانتی متر و وزن آن حدودا 3400 گرم است.
 

آجر نسوز فر در تهران


همونطور که اشاره کردیم این سنگ را می توان در خیلی جا ها استفاده کرد ولی این سنگ باید در محلی به دور از حرارت و شعله مستقیم قرار بگیرد. ابزارهای تخصصی مکمل یک آشپزی درست و خلاقانه است و قطعا نداشتن امکانات در کیفیت ، سرعت و نتیجه نهایی تاثیر گذار خواهد بود، پس بهترین راه برای تهیه یک پیتزای ایتالیایی علاوه بر دانش و مهارت، استفاده از یک سنگ پیتزای خوب است. کف داغ فر با خاصیت جذب رطوبت و گرما و انتقال یکنواخت آن، خمیری پفکی و بسیار ترد و سبک ایجاد می کند. مشکل اساسی آشپزهای خانگی نداشتن سطح پخت مناسب در فر آشپزخانه است، سنگ پیتزا یا pizza stone یک ابزار آسان و ارزان است که می تواند شرایط اجاق گاز صنعتی را در اجاق معمولی آشپزخانه شما ایجاد کند با این روش طعم واقعی و کلاسیک پیتزا را درک می کنید.
 
این سنگ پیتزا پر از منافذ ریز و نامرئی است که رطوبت اضافی خمیر را جذب می کند، از خمیر شدن نان پیتزا در قسمتهای میانی جلوگیری می کند و برای پخت بهینه حرارت را به طور مساوی توزیع می کند، و نان را با سطحی ترد ، سبک و یکنواخت ایجاد می کند. علاوه بر پخت پیتزا از این سنگ برای پخت انواع نان، کلوچه، کروسان ، بیسکویت و … نیز مورد استفاده قرار داد.

قیمت آجر نسوز فر

آجر نسوز فر پیتزا را می توانید حتی درون فرهای خانگی نیز استفاده کنید. عمده ترین کاربرد این آجر در فرهای صنعتی می باشد. در هنگام خرید و فروش آجر نسوز فر حتما به قیمت و کیفیت آن توجه داشته باشید. برای دریافت قیمت آجر نسوز فر می توانید همین حالا به وب سایت حیران مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. این کالا با توجه به ابعاد در دو قیمت متنوع ارائه می شود.

عمومی

  • ابعاد
    ۲.۵x۲۰x۴۰
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.